Jesteś tutaj:
Strona Główna
❯ Nabory na stanowiska ❯ (archiwum) ❯ Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu z dnia 24-01-2022r.
← Powrót do strony głównej
← Powrót do wszystkich artykułów z menu "Nabory na stanowiska" (archiwum)
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Ul. Dworcowa 1, 63-900 Rawicz
OGŁASZA NABÓR na wolne stanowisko urzędnicze "SPECJALISTA"
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub spełnianie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) nieposzlakowana opinia,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) co najmniej 2-letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość nw. przepisów prawa:
rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie warsztatów terapii zajęciowej z dnia 25 marca 2004 r.
rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie określenia rodzajów zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z dnia 25 czerwca 2002 r.r
rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie rodzajów zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych zlecanych fundacjom oraz organizacjom pozarządowym z dnia 7 lutego 2008 r.
rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r.
2) umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
3) dyspozycyjność i komunikatywność,
4) umiejętność samodzielnej pracy,
5) bezkonfliktowość i odporność na stres.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
4. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Dworcowa 1, 63-900 Rawicz, parter, budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych,
3) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych,
4) pierwsza umowa o pracę zawarta zostanie na czas określony 6 miesięcy, z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r., poz. 573) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia był wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy lub zaświadczenia itp.),
2) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, uprawnienia,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
4) oryginał kwestionariusza osobowego (druk w załączeniu),
5) oświadczenie o niekaralności za przestęstwo popełnione umyślnie (druk w załączeniu),
6) zgoda na przetwarzanie danych osobowych (druk w załączeniu).
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu, pok. Nr 2 (parter) w terminie do dnia 04 lutego 2022 r. do godz. 12:00 lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Dworcowa 1, 63-900 Rawicz z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia na stanowisko Specjalisty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu- nabór z dnia 24-01-2022”.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole są przechowywane przez okres trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów nie ujętych w protokole, są przechowywane przez okres 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru i w tym okresie mogą być odebrane w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://pcprrawicz.biuletyninformacji.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu.
Rawicz, dnia 24 stycznia 2022 r.
Kierownik
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu
(-) Ewa Szczepaniak
Data opublikowania: 2022-01-24
Dane wprowadził(a): Ewa Szczepaniak
Odpowiedzialna/y za treść: Ewa Szczepaniak
Licznik odwiedzin: 5043
ul. Dworcowa 1
63-900 Rawicz
tel./faks: (65)546-43-33, (65)546-73-75