Informacja o wolnym stanowisku pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu: KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
Data publikacji: 2022-12-13
1. Wymagania związane ze stanowiskiem.
Wymagania niezbędne:
Koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej może być osoba, która posiada:
- wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie,
lub
- wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka,
oraz
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
- daje rękojmię należytej realizacji zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej,
- posiada znajomość przepisów prawnych z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNIKA ZESPOŁU DS. RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ
Data publikacji: 2022-12-02
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNIKA ZESPOŁU DS. RODZINNEJ PIECZY ZASTĘCZEJ
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W RAWICZU
ul. Dworcowa 1 63-900 Rawicz
OGŁOSZONEGO W DNIU 08 listopada 2022 r.
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w. stanowisko została wybrana Pani KINGA STOLAŚ zamieszkała w Rawiczu.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W/w osoba spełniła wymogi formalne oraz podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się znajomością przepisów prawa, niezbędnych na stanowisku objętym naborem. Udzieliła również poprawnych i wyczerpujących odpowiedzi na zadane pytania, dotyczące zagadnień merytorycznych realizowanych na przedmiotowym stanowisku.
Rawicz, dnia 02 grudnia 2022 r.
Kierownik PCPR w Rawiczu
(-) Ewa Szczepaniak
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze KIEROWNIKA ZESPOŁU DS. RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu
Data publikacji: 2022-11-08
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu
ul. Dworcowa 1, 63-900 Rawicz
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
KIEROWNIK ZESPOŁU ds. rodzinnej pieczy zastępczej
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu
w wymiarze: pełen etat, liczba wakatów: jeden
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
o pracownikach samorządowych; - wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauka o rodzinie
- minimum 5-letni staż pracy, w tym 3-letni staż pracy w pomocy społecznej;
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- wypełnianie obowiązku alimentacyjnego - w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu wykonawczego;
- kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona;
- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
Znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i aktów wykonawczych do ustawy;
- ustawy o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do ustawy;
- ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
- ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa;
- ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;
- ustawy o samorządzie powiatowym;
- kodeksu postępowania administracyjnego;
- kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
Załączniki:
- kwestionariusz osobowy (plik pdf 102KB)
- oświadczenie_zdolność do czynności prawnych_skazania prawomocnym wyrokiem (plik pdf 81KB)
- oświadczenie_dot. obowiązku alimentacyjnego (plik pdf 81KB)
- oświadczenie_dot. władzy rodzicielskiej (plik pdf 81KB)
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych (plik pdf 105KB)
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO SPECJALISTY
Data publikacji: 2022-02-16
NFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO SPECJALISTY
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W RAWICZU
ul. Dworcowa 1 63-900 Rawicz
OGŁOSZONEGO W DNIU 24 stycznia 2022 r.
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w. stanowisko została wybrana Pani Marta Horodecka zamieszkała w Rawiczu.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W/w osoba spełniła wymogi formalne oraz podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się znajomością przepisów prawa, niezbędnych na stanowisku objętym naborem. Udzieliła również poprawnych i wyczerpujących odpowiedzi na zadane pytania, dotyczące zagadnień merytorycznych realizowanych na przedmiotowym stanowisku.
Rawicz, dnia 16 lutego 2022r.
Kierownik PCPR w Rawiczu
(-) Ewa Szczepaniak
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu z dnia 24-01-2022r.
Data publikacji: 2022-01-24
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Ul. Dworcowa 1, 63-900 Rawicz
OGŁASZA NABÓR na wolne stanowisko urzędnicze "SPECJALISTA"
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub spełnianie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) nieposzlakowana opinia,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) co najmniej 2-letni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość nw. przepisów prawa:
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz aktów wykonawczych do ustawy:
-
rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie warsztatów terapii zajęciowej z dnia 25 marca 2004 r.
-
rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie określenia rodzajów zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z dnia 25 czerwca 2002 r.r
-
rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie rodzajów zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych zlecanych fundacjom oraz organizacjom pozarządowym z dnia 7 lutego 2008 r.
-
rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r.
2) umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
3) dyspozycyjność i komunikatywność,
4) umiejętność samodzielnej pracy,
5) bezkonfliktowość i odporność na stres.
Załączniki:
- kwestionariusz osobowy (plik pdf 102KB)
- oświadczenie (plik pdf 69KB)
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych (plik pdf 99KB)
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO SPECJALISTY
Data publikacji: 2021-12-01
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO SPECJALISTY
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE W RAWICZU
ul. Dworcowa 1 63-900 Rawicz
OGŁOSZONEGO W DNIU 9 listopada 2021r.
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w. stanowisko została wybrana Pani Kamila Grembowska zamieszkała w Pomocnie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W/w osoba spełniła wymogi formalne oraz podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się znajomością przepisów prawa, niezbędnych na stanowisku objętym naborem. Udzieliła również poprawnych i wyczerpujących odpowiedzi na zadane pytania, dotyczące zagadnień merytorycznych realizowanych na przedmiotowym stanowisku.
Rawicz, dnia 01 grudnia 2021r.
Kierownik PCPR w Rawiczu
(-) Ewa Szczepaniak
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu z dnia 09-11-2021r.
Data publikacji: 2021-11-09
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Ul. Dworcowa 1, 63-900 Rawicz
OGŁASZA NABÓR na wolne stanowisko urzędnicze "SPECJALISTA"
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub spełnianie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) nieposzlakowana opinia,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) co najmniej 2-letni staż pracy.
Załączniki:
- kwestionariusz osobowy (plik pdf 102KB)
- oświadczenie (plik pdf 69KB)
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych (plik pdf 99KB)
Informacja o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu ogłoszonego w dniu 08 listopada 2021r.
Data publikacji: 2021-11-09
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE SPECJALISTY
W POWIATOWYM CENTRUM POMOCY RODZINIE
Ul. Dworcowa 1, 63-900 Rawicz
ogłoszonego w dniu 08 listopada 2021r.
Informuję, że ze względów formalno-prawnych unieważniam nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu ogłoszony w dniu 08 listopada 2021r. na stronie internetowej BIP https://pcprrawicz.biuletyninformacji.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu.
Rawicz, dnia 09 listopada 2021r.
Kierownik
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu
(-) Ewa Szczepaniak
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu.
Data publikacji: 2021-11-08
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Ul. Dworcowa 1, 63-900 Rawicz
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub spełnianie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) nieposzlakowana opinia,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość nw. przepisów prawa:
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.),
- ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U z 2020r. poz. 1876 ze zm.),
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020r. poz. 821 ze zm.),
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966 o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. z 2020r. poz. 1427 ze zm.),
- ustawa z dnia 04 marca 1994r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (Dz.U. z 2021r. poz. 746).
2) umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
3) dyspozycyjność i komunikatywność,
4) umiejętność samodzielnej pracy,
5) bezkonfliktowość i odporność na stres.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw z zakresu świadczeń na rzecz dzieci i pełnoletnich wychowanków umieszczonych w rodzinnej lub instytucjonalnej piecz zastępczej,
2) prowadzenie spraw z zakresu pomocy dla osób usamodzielnianych opuszczających po osiągnięciu pełnoletności rodzinną lub instytucjonalną pieczę zastępczą,
3) prowadzenie postępowania w zakresie ponoszenia opłat za pobyt dziecka w pieczy zastępczej przez rodziców, osoby dysponujące dochodem dziecka, osoby, które uzyskały pełnoletniość przebywając w pieczy zastępczej,
4) prowadzenie spraw z zakresu dochodzenia należnych świadczeń w trybie określonym w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
5) prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu,
6) prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych i zarządzania systemem informatycznym,
7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych w zakresie powierzonych obowiązków, w tym przygotowywanie corocznego sprawozdania z efektów pracy.