Jesteś tutaj:
Strona Główna
❯ Nabory na stanowiska ❯ (archiwum) ❯ Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu.
← Powrót do strony głównej
← Powrót do wszystkich artykułów z menu "Nabory na stanowiska" (archiwum)
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Ul. Dworcowa 1, 63-900 Rawicz
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze Specjalisty
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub spełnianie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) nieposzlakowana opinia,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość nw. przepisów prawa:
2) umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
3) dyspozycyjność i komunikatywność,
4) umiejętność samodzielnej pracy,
5) bezkonfliktowość i odporność na stres.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw z zakresu świadczeń na rzecz dzieci i pełnoletnich wychowanków umieszczonych w rodzinnej lub instytucjonalnej piecz zastępczej,
2) prowadzenie spraw z zakresu pomocy dla osób usamodzielnianych opuszczających po osiągnięciu pełnoletności rodzinną lub instytucjonalną pieczę zastępczą,
3) prowadzenie postępowania w zakresie ponoszenia opłat za pobyt dziecka w pieczy zastępczej przez rodziców, osoby dysponujące dochodem dziecka, osoby, które uzyskały pełnoletniość przebywając w pieczy zastępczej,
4) prowadzenie spraw z zakresu dochodzenia należnych świadczeń w trybie określonym w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
5) prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu,
6) prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych i zarządzania systemem informatycznym,
7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych w zakresie powierzonych obowiązków, w tym przygotowywanie corocznego sprawozdania z efektów pracy.
4. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy: w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Dworcowa 1, 63-900 Rawicz, parter, budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych,
3) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych,
4) pierwsza umowa o pracę zawarta zostanie na czas określony 6 miesięcy, z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r., poz. 573) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia był wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy lub zaświadczenia itp.),
2) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, uprawnienia,
3) oryginał kwestionariusza osobowego ( w załączeniu),
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w załączeniu),
5) zgoda na przetwarzanie danych osobowych (w załączeniu).
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu, pok. Nr 2 (parter) w terminie do dnia 19 listopada 2021 r. do godz. 1300 lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Dworcowa 1, 63-900 Rawicz z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia na stanowisko Specjalisty w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu”.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole są przechowywane przez okres trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów nie ujętych w protokole, są przechowywane przez okres 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru i w tym okresie mogą być odebrane w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://pcprrawicz.biuletyninformacji.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu.
Kierownik
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu
(-) Ewa Szczepaniak
Rawicz, dnia 08 listopada 2021 r.
Data opublikowania: 2021-11-08
Dane wprowadził(a): Ewa Szczepaniak
Odpowiedzialna/y za treść: Ewa Szczepaniak
Licznik odwiedzin: 5512
ul. Dworcowa 1
63-900 Rawicz
tel./faks: (65)546-43-33, (65)546-73-75